Puurhost Helpdesk

Onze medewerkers staan 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar klaar om u te helpen waar nodig!



Support op de Puurhost manier

Puurhost biedt al haar klanten dezelfde snelle dienstverlening aan. Wij lossen problemen op de server zo snel mogelijk op, maar u kunt ook altijd terecht voor vragen over uw facturen, verhuizing van uw website, DNS-instellingen, e-mail problemen, configuratie en overige vragen. Heeft u gewoon onafhankelijk advies nodig over uw website? Schroom niet en vraag ons om hulp.

Ons team staat 24/7 voor u klaar. Neem contact op via ons ticketsysteem!

Maak gebruik van de Puurhost verhuisservice!

Overstappen hoeft helemaal niet spannend of ingewikkeld te zijn. Met de Puurhost verhuisservice weet u zeker dat u zich geen zorgen hoeft te maken. Wij nemen u al het werk uit handen. Met de verhuisservice van Puurhost loopt u geen risico bij de verhuizing van uw domeinnamen en websites!

Meer informatie 


E-mail ons

De meest gebruikte manier van communicatie is en blijft de e-mail. U kunt bij ons via de e-mail terecht voor al uw vragen en opmerkingen. De e-mail is met name geschikt voor de wat lastigere en uitgebreide vragen. Voor een kortere vraag of een vraag betreffende een dringend probleem adviseren wij om via het ticketsysteem contact met ons op te nemen. De reactietijd via het ticketsysteem houden wij zo kort mogelijk.
Onze reactietijd op mail staat op dit moment op 21 minuten!
Voor vragen voorafgaand aan de aankoop van een van onze diensten, kan u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Voor alle technische vragen betreffende uw hostingpakket is er ons technische team.

Voor vragen met betrekking tot de administratie.
Van het opzeggen van uw account, tot het aanpassen van uw adresgegevens.

Voor vragen die niet passen bij een van de andere opties. Vanuit hier zullen wij zorg dragen dat ze bij de juiste mensen komen.

Ticket systeem

Puurhost beschikt over een van de meest geavanceerde ticketsystemen ter wereld. Door uw vraag via dit systeem in te dienen hebben wij gelijk al uw gegevens bij de hand en zijn wij in staat om gelijk aanpassingen te maken indien de situatie daarom vraagt. Daarbij heeft u de mogelijkheid om de urgentie van het probleem aan te geven en kunnen wij gemakkelijk de juiste medewerker koppelen aan uw incident. Wij raden dan ook aan om gebruik te maken van het ticketsysteem. U heeft zo zelf ook oog op uw lopende tickets en vragen.

Statistieken

Er zijn dit jaar een totaal van 572 tickets ingestuurd naar de helpdesk van Puurhost.

Hiervan zijn er 0 nog open, waarvan er 0 nog wachten op antwoord. De gemiddelde tijd voordat er een reactie komt vanuit ons is op dit moment 28,20 minuten. Dit is inclusief avonduren en het weekend.

Bel-mij-terug

Veel mensen vinden het nog steeds heel fijn om persoonlijk met een medewerker te kunnen spreken. Als u hieronder uw nummer doorgeeft zullen wij u zo snel mogelijk terugbellen! Uiteraard is het gebruik van dit formulier zonder kosten en kan het formulier gebruikt worden door onze klanten, maar ook geïnteresseerden.

De Puurhost Website optimalisatie

Als extra dienst bied puurhost de website optimalisatie. Met deze dienst zorgen wij dat uw website perfect aansluit op onze hosting en voeren we optimalisaties door om uw website nog beter te laten presteren. Indien gewenst kunnen wij zelfs uw database optimaliseren en onze CDN aanbieder voor u installeren en activeren. Mocht het nodig zijn verwijderen we eventuele kwaadaardige software.

Lees meer over onze Website Optimalisatie 

Supersnel

Snelheid

Supersnelle SSD's, voldoende RAM, CDN-integratie, LiteMage caching en gegarandeerde resources voor een optimale benadering van uw website. Dankzij onze Website Optimalisatie bent u ervan verzekerd het maximale uit uw pakket te halen. Ook kunt u terecht bij ons voor advies!
Backups

Veiligheid

Elke dag maken wij een backup. Onze servers zijn beschermd tegen aanvallen. Daarbij zijn al uw gegevens bij ons veilig opgeslagen, scannen wij onze servers pro-actief en accepteren wij enkel veilige wachtwoorden. Vragen over de veiligheid van uw website zijn altijd welkom.
Eigen omgeving

Flexibiliteit

Met ons supermoderne en geïsoleerde platform heeft u geen last van andere gebruikers dankzij geavanceerde CloudLinux technologie. Alle pakketten komen met SSH toegang, cPanel en de mogelijkheid tot het kiezen van een eigen PHP-versie. Zo kunt u zelf de nieuwste PHP-versie gebruiken wanneer u er klaar voor bent.
Ondersteuning

24/7 ondersteuning

Onze helpdesk gaat net dat stapje verder. Wij snappen dat u geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Wij hebben deze dus ook niet. Mocht u in de avonduren een storing ondervinden, dan kunt u gewoon een ticket inschieten. Deze zal één van onze medewerkers oppakken. Ook kunt u met ons bellen buiten kantoortijden!